Monday, February 23, 2009

Azam-azam saya untuk tahun 2009

Pada tahun 2009, saya berazam untuk bekerja lebih keras untuk pelajaran-pelajaran yang saya lemah dalam. Tahun 2009 adalah sebuah tahun yang saya boleh berubah diri. Saya bertekad untuk belajar rajin dan tekun untuk peperiksaan "O level". Saya ingin memasuki kos aeronautical engineering ataupun mass comm. Itulah cita-cita saya untuk tahun ini. Saya harap dengan pembelajaran yang konstan, saya akan memenuhi impian saya pada tahun ini. Juga saya berazam untuk menjadi seorang lelaki yang soleh dan patuh kepada ibubapa. Saya banyak buat salah kepada mereka, jadi pada tahun ini saya akan berubah perangai tidak kira pada sesiapa teruatama sekali cikgu-cikgu sekolah saya. Saya bertekad untuk menghabiskan segala kerja yang mereka bagi kepada saya.

1 comment:

Muhd Faizul Khairi Bin Ahmad said...

Saya harap azam awak akan tercapai juga tahun ini